Albert Heemeijer - Auteur, Coach en Trainer

  • Home
  • Services
    • De kracht van excellente communicatie – Go4Talent
    • Inspiratie en Inzet – Kernkwaliteiten en het Kernkwadrant – Go4Talent én Core Quality Education
    • Coaching – Go4Talent én Core Quality Education
  • -Contact-
    • Zo vindt u ons
    • Albert Heemeijer
    • Social Media
    • Leveringsvoorwaarden
  • News
    • Blogs – Leiderschap en communicatie
    • Blogs – Kernkwaliteiten
    • Activiteiten
    • Interessante links
    • Privacy- en cookieverklaring
    • Informatie Kernkwaliteiten
    • Ambassadeurs
    • Professionals met een Educatieve Licentie
  • Publications
    • Mission9 – NL
      • De planeet Ontfermia – Enneatype 2
      • De planeet Positono – Enneatype 7
      • De planeet Securitum – Enneatype 6
      • De planeet Idealium – Enneatype 1
      • De planeet Autenticum – Enneatype 4
      • De planeet Observia – Enneatype 5
      • De planeet Mediato – Enneatype 9
      • De planeet Energeticum – Enneatype 8
      • De planeet Ambitia – Enneatype 3
      • Meer over Mission9
    • Kernkwaliteitenspel – Stel je eens voor
    • Zoenen met Rommel – Gratis download
    • Visiestuk – Kernkwaliteiten & (basis)onderwijs
    • Gratis materiaal
  • Home Deutsch
  • Home English
  • YouTube
  • Members
  • Partners
  • Webshop

Heeft u een goede huisarts?

Als het over communicatie gaat, stel ik mensen vaak de volgende vraag : “Heb jij een goede huisarts?”
Waarom zegt iemand dan “ja”of “nee”? 10 tegen 1, hoor ik dan antwoorden als : “Ik heb het gevoel dat mijn huisarts wel/niet naar me luistert, wel/geen tijd voor me neemt, me wel of niet serieus neemt, wel of niet vriendelijk is, etc.” Kortom : de klantbeleving bij de huisarts, gaat meestal over het thema communicatie! Zelden hoor ik iemand iets zeggen over de medische kwaliteiten van de arts, omdat we er meestal vanzelfsprekend van uit gaan dat deze goed zijn. Ik geloof overigens stellig, dat deze verhouding overal geldt : bij de supermarkt, de autoverkoper, de adviseur bij de bank, de verpleegkundige, de leerkracht, uw bezoek bij de gemeente, ja echt overal….
We vergeven het ons favoriete restaurant als de frietjes een keer koud zijn , maar een onvriendelijke en onpersoonlijke bediening meestal niet. Dan gaan we gewoon op zoek naar een andere plek om gezellig te eten.
Wat ik overigens ook geloof is dat een slechte communicatie kan leiden tot een slechte kwalitatieve zorg, slechte dienstverlening en onjuiste adviezen.
De klant, in de ruimste zin van het woord, krijgt dan niet wat het meeste aansluit op zijn/haar vraag of behoefte. Omdat het toch vooral begint bij goed luisteren…

Meer informatie over onze training : The Art of Effective Communication

Productcategorieën

  • Audioboek (1)
  • Buitenlandse boeken (5)
  • Buitenlandse spellen (1)
  • Core Quadrant Tools (1)
  • E-books (7)
  • English Books (5)
  • Geen categorie (4)
  • German books (8)
  • German Games (1)
  • Nederlandse boeken (7)
  • Nederlandse spellen (2)
  • Oefenmateriaal onderwijs (1)

Core Quality Education & Go4Talent
Albert Heemeijer
Koningstraat 83
6121 HS Born
Nederland
Mobiel: +31 (0) 6 123 25 250
E: heemeijer@gmail.com
BTW: NL002129526B84
KvK: 14 09 6551

  • webshop
  • account
  • 0 items€0,00
    • your cart is currently empty

Webshop

Winkelmand

Contact

Core Quality Education & Go4Talent
Albert Heemeijer
Koningstraat 83
6121 HS Born
Nederland
Mobiel: +31 (0) 6 123 25 250
E: heemeijer@gmail.com
BTW: NL002129526B84
KvK: 14 09 6551

Privacy Policy

Wij als organisatie hebben onze privacy policy zichtbaar gemaakt op onze website.

Copyright © 2025 Albert Heemeijer